SERWIS TECHNICZNY

Naprawy proszę zgłaszać bezpośrednio do najbliższego autoryzowanego serwisu. Wyszukiwarka serwisów znajduje się poniżej.

SKONTAKTUJ SIĘ Z NAMI

Jeśli masz jakieś pytania lub potrzebujesz pomocy, Dział Obsługi Klienta Candy udzieli Ci wsparcia w zakresie wadliwego działania lub konserwacji Twojego urządzenia.

Autoryzowane Serwisy Lokalne

INSTRUKCJA OBSŁUGI

Pobierz instrukcję obsługi dla Twojego urządzenia w formacie PDF bezpośrednio z naszej strony. Wybierz linię, nazwę i kod urządzenia.

ZAREJESTRUJ URZĄDZENIE

Witaj w świecie Candy. Dziękujemy za wybranie naszego urządzenia.
Zarejestruj swój produkt na stronie, aby korzystać z ważnych udogodnień:

  • pozwoli nam odzyskać Twoje dane i informacje o Twoim urządzeniu w szybki sposób, jeśli będziesz potrzebować pomocy;
  • otrzymasz aktualizacje techniczne i powiadomienia dotyczące Twojego urządzenia;
  • otrzymasz oferty i dodatkowe usługi dla urządzeń Candy.

GWARANCJA CANDY

Nasze urządzenia objęte są dwuletnią gwarancją producenta. Ogólne i szczegółowe warunki określone są w warunkach gwarancji.

Aby zabezpieczyć się przed niespodziewanymi wydatkami, możesz wykupić przedłużenie gwarancji dla swojego urządzenia na okres do pięciu lat.

AKCESORIA I CZĘŚCI ZAMIENNE

Candy dysponuje szerokim asortymentem akcesoriów i części zamiennych; skontaktuj się z autoryzowanym serwisem lokalnym i poszukaj części odpowiednich dla Twojego urządzenia.

ZADZWOŃ DO DZIAŁU OBSŁUGI KLIENTA

Naprawy proszę zgłaszać bezpośrednio w najbliższym autoryzowanym serwisie, wyszukiwarka serwisów znajduje się powyżej.

W innych sprawach prosimy o kontakt z Działem Obsługi Klienta

Tel: +48 22 439 05 95

czynnym w dni powszednie w godz. 9:00 – 17:00

Koszt połączenia według stawki operatora.

PORADY DOTYCZĄCE BEZPIECZEŃSTWA: